II Międzynarodowy Festiwal Fotografii Młodych – “Samotność”

Jest mi niezmiernie miło zaprosić na moją wystawę. Tym bardziej jestem zaszczycony, że mój projekt jest jednym z 10 wybranych spośród 602 nadesłanych z 5 krajów.

Jeszcze zanim fotografia stała się moją pasją, był nią film. Gdy zacząłem realizować własne projekty, chciałem połączyć te dwie dziedziny. Zacząłem fotografować na długim czasie stop klatki z filmów, rysując obraz, poruszając ręką. Samotność była pierwszym projektem w tej technice. Dlaczego samotność? Ponieważ jest to niezauważalny, rosnący problem. Dotyka on ludzi, pomimo tego, że mają rodziny i przyjaciół, a rozwój technologiczny tylko ten problem pogłębia. Zatracamy się w świecie, w którym nie ma miejsca na uczucia. Dzisiaj każdy może być samotny, nawet ten najbardziej uśmiechnięty człowiek. – tech. Fot.cyfrowa
O autorze:
Obecnie jestem copywriterem w jednej z małych agencji reklamowych w Warszawie. Fotografia jest dla mnie wyrażaniem samego siebie, swoich uczuć, poglądów. Fotografia jest dla mnie pasją, zajęciem, któremu chciałbym poświęcić cały swój czas, poza tym, który spędzam z rodziną. Jest to jedyne zajęcie, które jednocześnie mogłoby mi przynosić dochody i przyjemność. Podczas fotografowania zapominam o wszystkim innym.

Galeria Przedmiotu, ul. Opolska 1 Jarosław, godz. 10.00-18.00 wystawa czynna od 6 do 14 sierpnia

Gallery Przedmiotu, ul. Opolska 1 Jarosław, open: 10.00-18.00; exhibition open from 6 to 14 august

http://www.mffm.pl/kalina.php

~ by mikolajkalina on August 3, 2010.

2 Responses to “II Międzynarodowy Festiwal Fotografii Młodych – “Samotność””

  1. I do not know their language, but the picture that accompanies this text I find it interesting.

Leave a Reply

 
